polecamy
Pytania do
Burmistrza
Jak wydajemy
Twoje podatki

tpk3.jpeg

tpk4.jpeg

tpk5.jpeg

Narodowy Fundusz Zdrowia stworzył Teleplatformę Pierwszego Kontaktu.

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu (TPK) jest dostępna od poniedziałku do piątku  w godzinach od 18:00 do 8:00 następnego dnia oraz w soboty, niedziele i inne dni ustawowo wolne od pracy, w godzinach od 8:00 do 8:00 następnego dnia.

Z Teleplatformy Pierwszego Kontaktu można  skorzystać w sytuacji nagłego zachorowania, poza godzinami pracy podstawowej opieki zdrowotnej, nagłego pogorszenia stanu zdrowia, gdy nie ma objawów sugerujących stan bezpośredniego zagrożenia życia, a zastosowane środki lub leki dostępne bez recepty nie przyniosły spodziewanej poprawy oraz gdy zachodzi obawa, że oczekiwanie na otwarcie przychodni może znacząco niekorzystnie wpłynąć na stan zdrowia.

W ramach Teleplatformy Pierwszego Kontaktu można uzyskać: poradę medyczną, e–receptę, e–skierowanie, e–zwolnienie.

Porady są udzielane w czterech językach: polskim, angielskim, rosyjskim, ukraińskim.

Bezpłatny Numer telefonu dla całej Polski jest następujący: 800 137 200

 

Więcej informacji na poniższych stronach internetowych:

Centrala NFZ - Aktualności / Aktualności / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków (https://www.nfz.gov.pl/aktualnosci/aktualnosci-centrali/tpk-twoja-pomoc-medyczna-w-godzinach-wieczornych-w-weekendy-i-swieta,7987.html)

 

Teleplatforma Pierwszego Kontaktu / Kontakt / Narodowy Fundusz Zdrowia (NFZ) – finansujemy zdrowie Polaków (https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/)

 

https://www.nfz.gov.pl/kontakt/teleplatforma-pierwszego-kontaktu/

 

 

 

 

 

×

Wyszukaj w serwisie